<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1341659023046710791\x26blogName\x3djuz+my+life..\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://semutmerahy.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://semutmerahy.blogspot.com/\x26vt\x3d-6742034723586549911', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
.Friday, April 8, 2011 ' Y
if u can dream it,u can do it!!!

Assalamualaikum..

Jangan BENCI sebelum SAYANG!!
actually it about my hobby right now..
not interested to tell about 'SOMEONE' that i don't have..
mybe later or i don't know..

ak benci org yg bace novel ni..seriously
tp ak suka giler bace novel skrg ni..seriously..

since my bff baru citer about a new hobby(ak nk citer tp entry u kluar dlu)..'wanna be'..hope that
ak pn nk citer la sikit mcm mana ak t'babit dlm bdng seni ni..haha(novel is art 4 me)..
semuanya sbb sek men la kn..cehh..sbb umur sdh 'increase'..
mase form 1 ak akn kata 'apa la faedah kawan ak ni bace novel??'
'buek abih boras ja'..(ak taw mmg salah ejaan)

so..ak try la bace sebuah nvl sukma rindu..my 1st novel..
ak terus jatuh cinta petala 8(bak kata addin)
seriously..then ak truskn ngan nvel lain..
pnjm ngan org mestila harus.haha..
especially mas..cik ila..kak tie..sue..zharif..
ama..u pnh bg i pnjm nvl mase amik result drjh khas..haha

maka ak kenal la org yg ramai org x kenal kalo x bace nvl.
mcm damya hana..norhayati berahim..lily haslina nasir..mimie afini..
sh abu salem(cite die selalu wat drama,plng latest trilogi cnta)
*penulis ni byk income kalo betul2 serius..so jgn pndg rndh*
paling hot bg ak..Hlovate ngan siti rosmizah..
buat test oral bi ada nama hlovate taw..haha
ak nk menulis..tp try sikit2 je buat pekasam..



 
Hlovate

S'org novelis yg sgt ak..x taw nk ckp ape..
just one word..'WONDERFUL'
die ada skill t'sendiri dlm karya die..
ak ingt die doc..engineer..pemain muzik.. n so on..
tp die rahsiakn itu semua..suspen nk taw sape die..it's personal 4 her
siapa dh bace sebuah nvel hlovate ni..
akn gian nk beli yg lainnya..
ak start bace aa+bb..
tetibe ak merebak2 beli yg lain..nk cari kat kedai agk ssh...
selalunya dh hbs..so ak akn beli online kat JS..
citer die bkn sekadar cinta sesama manusia..org kate jiwang tu..
tp ada citer tntg cinta yg amat sgt & perlu d'agungkn utk yg maha Esa..
kalo bace automatically akn t'sedar sesuatu...
have a gud change..
dan ak belajar bi+fzk+bio+chem+addm3+sj..dpd novel2 hlovate la..haha

ak ciplak kat blog die..maaf ye..
“…aku menulis bukan sebab aku nak create dunia fantasy.aku jot down everything yang aku nak share dengan orang lain tentang apa yang aku tau.aku tak banyak ilmu.tapi aku cuma tau kisah hidup~aku,family aku,kengkawan aku,orang keliling aku.dunia nie classroom yang paling besar dengan God sebagai Teacher the Almighty.aku banyak belajar dengan tu.aku tak pandai tulis bahasa bunga-bunga untuk harukan hati orang.aku just tulis apa yang aku rasa dan nak orang rasa.tp macam kata kawan aku 'everything needs commercial value and attraction force'.maka aku pun draw je cerita tu ikut taste org yg nak baca,tapi dengan core yg aku ada sebagai basic color.nak share&bercerita rasa dengan orang bukan senang.
aku tak pandai melukis,so aku tak boleh draw n paint perasaan aku
aku tak pandai menyanyi,aku tak boleh lagukan hati aku
aku takde art n skill,maka aku takleh nak shout out buat graffiti kat mana-mana dinding
dan sebenarnye aku tak pandai pun menulis....aku tau throw out n spill je…”

 pelangi ak smpn kat rak..schubert serenade xde tp dh bace..
geng abcde bercuti ke arau x beli pun..


novel t'baru utk bln mei ni




Siti Rosmizah

novel andai itu takdirnya..cinta kau dan aku..lafazkan kalimah cintamu..
bagi thumb up la...
ceritanya lbh kpd situasi yg b'keluarga..cinta..
cerita AIT blh buat org mngis..t'sentuh dgn cerita yg seakan realiti..
kisah hidup yg byk dugaan dan akhrnya kuasa tuhan yg menentukan segalanya..
die s'org yg peguam yg bg ak sgt menarik apabila dpt menulis..
AIT ssh nk cari..cetakan mmg dah ke-10 agknya..
skrg ada syarikat sndr.SR publication..

jangan lupa serbu book fair kat pwtc..22 april-1 mei 2011..
jgn jd mcm ak yg blm tntu dpt prg..
ak dh list byk giler buku..haha..(perasan dpt pg)

macamana pun sukanya novel..
jangan dilupa naskhah yg sgt agung & tinggi nilainya iaitu..AL-QURAN..
penyuluh hidup bg yg kegelapan..
petunjuk jalan bg yg tersasar..
penenang bg yg gundah gulana..
penyelamat bg yg terseksa..
penasihat bg yg alpa..
pedoman bg yg menyanjungnya
teragung drpd yg maha Esa

entry kali ni mcm pnjg sgt..haha
ubah persepsi bahawa :
*org bace novel jiwang.no..no..
*org bace buku ni mcm nk menunjuk..no..no..
*org bace novel ni sia-sia je..no..no..
*org bace buku ni bkn pndai sgt..no..no..
*org yg membaca sgt boring..no.no

itu semua hnya andaian..semata-mata..
org membaca org yg b'ilmu..
pilihla bhn bacaan yg baikla..

ak nk tdr..dh penat menaip..salam

p/s:maaf..handset ak xde kredit!!!!
syg la ngan mak cik kat surau td..anda sgt baik..peace(^_^)

Don't Leave Me Alone In This Lonely World ;
♥ My L 爱 V E For HIM only @ Friday, April 08, 2011







My Happiness ; My Tears

♥ Disclaimer

ASSALAMUALAIKUM AND SALAM 1 MALAYSIA
welcome to semutmerahy.blogspot.com♥


Hey Peeps






This is my blog ,
& I write anything I want .
So if I write anything bad ,
its your responsibility to comment me.
Cause, I love the way anyone can correct my mistake.


So, dont throw your name away .
Tag before leaving .
No spamming .
No Vulgarities .
THANK YOU FOR VISIT MY BLOG!!!





♥ Cravings

MY WISH
Fufilled!
NOVEL!

Not Yet Fufilled!
MAKE A FULL STORY<33


♥ Fellow Friend


Anywhere.. Anything.. Anytime..
Just my life with colourful reminiscence
Posted by Picasa







♥ Site Mistress



Also known as YANA .
I'M 18 ON 16 JULY . Not any older .
CANCER is my HOROSCOPE
Single & UnAvailable .
Simply live in MALAYSIA
SOMEONE is remembered ;
Officially in SEC:

Twitter | FaceBook